недеља, 25. септембар 2016.

Браќа мои по камшик


Браќа мои по камшик
Повеќео голи како од мајка родени
Сполотени помеѓу  себе со судбински нишки
Кои постојано се возвишуваме со нови огнови во срцето
Видетесиги крвавите риги по лицето
И соголените празни раце
Што слепите демони на Фарисејците
Чумата во нашите глави ни ја воскреснуваат катаден.

Што е
Што е мои браќа по камшик
онемевте,или потта од челото
очите во ги затвори
па помило ви е деца на Сатанаил да бидете
раштркани,со чума во месото и коските
што е
што е мои браќа по камшик
со измислени молитви живи светци славите
без замор главата на прагот ја ударате
и со занес го расплинувате демонството

оставетего сега дволичието
и не ја бришете крвавата рига од мојот лик
ни пак мелем за лузните во срцето не ми нудете
ни пак ме викајте повторно во вашето разулавено стадо
јас го завиткав проклетието
и не глаголам повеќе пред да подарам јудески бакнежи
мразиго ближниот свој
ни пак пијам од вашето кисело вино

навистина
сега мои браќа по камшик
малку потешко дишам
одвреме навреме крстот на грбот ми тежи
и одвреме навреме се сопињам на некој бог-демон
ама спиам спокојно покриен со месечева покривка
се будам со сончев лач во зеницата

и еве
и денес е убав сончев ден
мои браќа по камшик.






Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...