среда, 9. мај 2018.

Убијте ме и Мене и Љубовта




Бавно,со чекор потежок од сите јадови
Ја следам песната,која го живее својот измислен живот
И во тие ретки мигови,ете ја тргам сонливоста од очите
И го оживувам јазикот,кој веќе станал труп меѓу непцата
Знам дека и смета тогаш лутиот мирис на прашината
Па затоа и измислувам повторен необичен почеток.

Вие мали и ништожни,барате,со притаена радост
Да ја осудиме Слободната Љубов,не доликува
Робовите сеуште ја воздигнуваат,Блудниците катаден се сладат
Но  барем со проклетството на златото не ја наградуваат
Вие за сето ова убијте ме и Мене и Љубовта
И од вретеното на времето одврезетеме
Ако за тоа утре неродените денови ви кажат Алал да ви е
Доброчинители сте..но ако
Ве натераат да одите по моите трнливи патеки
Тогаш,од Перун чувајте се добро
А на Бахус не му верувајте многу.

Ете,бавно со чекор потежок од сите јадови,сега и чемери
Ја следам песната,која иако има нејасни мисли
Сепак ме чува од сите глобочини на темнината.









Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...