петак, 21. април 2017.

Да бидам песна е лесно




Да бидам песна е лесно
А Тоа го можам и утре
Но сепак не би лажел
Денес сакам само стих да сум
Мал
И обичен
На Кој птиците ќе му се радуваат кога ќе го читаат
Облаците ќе го поздравуваат
И Виножитото ќе го земе со себе

Не лажам дека е така
Вие сепак не верувате
Но да ви ја кажам вистината
Не ќе слушате

Но со мене беше готово
Тогаш кога јас умрев,а ти воскресна
Зошто беше жена која ја помина границата
На гревот кој ме уби за ти да живееш
И евеме,со тивок лелек мрморам
Оставетеми ја слободата
За да одам во пространствата на Љубовта

Да бидам песна е лесно
Која денот го троши
Ноќта ја крши
Но сега ни стихот го нема
Пијаниците го продадоа за три мангари
Скитниците го однесоа во некоја пустина
Којзнае дали сега некој мисли
Дека лажам




Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...