среда, 13. јун 2018.

Не сум веќе мисла





Не сум веќе мисла
За да одам од другата страна на огледалото
Можеби затоа што немирот ја уби сета моја тишина
И сите Еони ги нарече само измислени мигови
Вие не се тревожете за ова
Зошто во спротивно,празните зборови ќе ве победат
А вие мили мои,радувајте се на танцот од пеперутките
И не пробувајте тогаш да заспиете
Во  лажен сон кој нема соништа во себе
Ете таму некаде подалеку од очајот небесен

Зборувам вака....знам дека изгубив дел од себе
Токму тогаш кога бев сурово искрен
И кога сакав,еден срушен свет,еден изгубен живот
Да го направам значаен
Што сите денови ќе беа обоени со бојата на среќата

Не сум веќе мисла
Зарем не
Ти ме познаваш најдобро Таго Моја






Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...