понедељак, 23. октобар 2017.

Кажими Гавране Црн



Гавране Црн,ти што ги знаеш сите скриени Вистини
Кажими,тука пред Црниов Камен
Дека сите лажни Религии се Мртви во мене
И дека сите Подлеци,Лажливци,и Идиоти се во рушевините од минатото
Кажими дека сите претпоставки и догми ги поминавме
Гавране Црн,ти кој другаруваш и со Проповедниците и Филозофите
Ти кој леташ и во Свесноста и Апсурдноста
Те молам,кога ќе погрешам повторно
Заријго клунот во моите џигери
Пиј од мојата крв
А јас ќе се одрекнам тогаш од моите криља.

Гавране Црн,ти што не се плашиш и од оганот на пеколот
Знаеш,дека бесните нагони што ме носеа ги нема веќе
Умре делот кој беше опасен и за светот и за мене
Така ја запечатив онаа илузија.

Гавране Црн,ти коој ме следиш уште од прапочетокот
Сега погледниме и со очите омекнимија душата
Така ќе се смират немирните изминати Векови
Така ќе се радува неродениот Милениум.









Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...