субота, 21. октобар 2017.

Од Вашето Евангелие се цеди крв



Во ред,можеби вие сте без никаква Судбина
Или некој еким ефендија ви турил во ноздрите некоја вода
Којзнае,нозете не ве држат ли,што само на место стоите
И со ноќна загатливост се препокривате
Не разбирате сеуште
Висите секој миг на конци од магла

Ме измамивте повикуваќи ме во вашиот врвеш
Кој вие го нарекувате светлина
Само и само
Да ги заробите моите ссоништа
И повторно ми кажавте лага
Дека сме дојдени во овој свет да бидеме победници
А околумене само губитници
Ме измамивте,нели
Ама ако,тоа беше еднаш и само еднаш.

Лесно е сега,ве препознавам по гладната утроба за надежи
И кислојната која ви доаѓа од позади катниците
Детската исплашеност ви виси на ликовите
Кријтесе колку сакате
Од вашето Свето Евангелие се цеди крв
И небаре стасавте од друг свет,си вообразивте и вие и вашето семе
Дека ќе се движите со пламени кочии
Но,омразата ве скамени,стаписа,
Та ќорави ви се вашите беспатици.










Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...