субота, 23. септембар 2017.

Ако ви кажам,пак нема да верувате




Пеколот може да се слика,но неможе да се наслика,сите човечки поими за него не се ни сенка од неговата стварност..ќе поверувате ли

Ако ви кажам дека се викам Никодин.ќе ми поверувате ли..
..ако повторно ви кажам дека се викам Трајче,ќе ми поверувате ли..
Или дека имам илјада и едно лице..илјада земни,и едно Небесно
Пак ќе ми поверувате,,или дека сум од раѓање Паган,од младоста Христијанин.

Ако ви кажам дека понекогаш и криљата ми се видливи,ќе поверувате ли
Но некои зборуваат дека канџите ги осетиле премногу добро
Кажете ѕвер сум,крв низ мене течи,во пеколот ме научија за сето ова
Неверувате,неверувате дека и со Кербер во очите се гледавме
Незнаете како е со морниците трка да правите

Незнаете насмевки да крадите,незнаете да Богохулите,а зборувате за болка
Незнаете да ласкате,незнаете како е да станеш предавник на самиот себеси
Во пустината се плашите да скитате,од тишината бегате
Пиете вино и пијани сте од првата чаша
Чекате ,да чекате чудо кое ќе ве извади од зачмаеност
Ех,затворен круг во вашиот ум

Сега ќе направам два,или пет чекори назад,сеедно
Да се пресоздадам,да го разбудам Ангелот,
Да ме однесе подалеку од овој пекол,каде никој на никого не верува
Каде љубовта е грев,а ноќите безимени
Вистина е
Од гревот може пак да се подигне до невиност
Ќе замолчам

Не сакам повеќе да ја вознемирувам и онака вонемирената внатрешност.


Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...