субота, 3. јун 2017.

Ве поканувам пријатели




Ве поканувам пријатели
Не кажувам сега простете што ве пишувам со мало п
Вистинските Пријатели нема да ги напишам ни со големо П
Знам дека нема да ми замерат
Ве поканувам
Не повторно во мојата душа
Туку да застанете сега
Пред моите стапала
Ете таму се сите ваши плуканиици
Лиги и лицемерија кои ги оставивте кога грбот ми го вртевте
Ама
Се исповедав,за гревот мој
Што ви дозволив
Да роварите
Насекаде по одаите на душата
Ете се исцедија и етеги крај моите стапала
Дојдете и земетесиги вашите лиги и плуканици
Ве поканувам
Ако не ,ќе ги оставам на крстопат
Нека залудени баби ги соберат
И кога чинките на полноќ ќе ги прават, ги фрлаат во оганот здивен

Ако
Сега кажува со голема леснотија ако
Ако не бевте вие
Немаше да знам кој сум јас
вие
Еве повторно ве пишувам со мало в
вие
ќе останете со мало в,со мало п
додека мојата душа е сега вистински полна
со копнеж кој вие ми го крадевте

Ако
Сега кажувам со голема леснотија ако.






Нема коментара:

Постави коментар

Не мирисаме веќе на соништа

  Не мирисаме веќе на соништа   Незнам дали знаеше Но јас незнаев,дека Бевме o ставени на ветромината Од судбината Како цветови...